Na cztery fajery

Fajerwerków nie lubię. Pierwsze wystrzały pojawiają się na miesiąc przed Sylwestrem. Głośne to. Wkurzające. I niekiedy urywające niektóre części ciała. Niepojęte dla mnie jest to, jak ogromne ilości pieniędzy ludzie potrafią spalić w jeden Sylwestrowy wieczór. Oczywiście jak ktoś chce i lubi – proszę bardzo, wolna wola. Ale ja fajerwerków nie lubię, nie mam takiego obowiązku. Nie raz spotkałam wariatów, którzy odpalone fajerwerki wyrzucali z balkonu na trawnik, albo wystrzeliwali race przez okno – no fantastyczny pomysł. Nie. Nie lubię fajerów.

One mają tylko jedną jedyną zaletę. Dobrze wyglądają na zdjęciach.

Do momentu oczywiście, kiedy nie ma mgły…

W tym roku kolega Po Bydgosku na swoim facebook’owym profilu poprosił o nadsyłanie zdjęć z fajerwerkami. Bardzo chciałam na tą prośbę odpowiedzieć, ale kolega nie postarał się odpowiednią pogodę i mgła skutecznie utrudniła zadanie 🙂 Starałam się jak ten głupek i usiłowałam coś sfotografować, ale wyszło mi jedynie to, co zaraz zobaczycie poniżej. Jak możecie się domyślić – z efektów nie jestem zadowolona, ale starałam się jak mogłam.

dwtc_fajerwerki8

dwtc_fajerwerki7

dwtc_fajerwerki6

dwtc_fajerwerki5

dwtc_fajerwerki4

dwtc_fajerwerki3

dwtc_fajerwerki2

dwtc_fajerwerki1

No jak sami widzicie – szału nie ma. Ale mam nadzieję, że mimo wszystko Wam się choć trochę spodobają.

Kto nie widział poprzedniego wpisu i zdziwił się, że nie ma dziś bydgoskiego tematu, to zapraszam do nadrobienia zaległości 🙂

Mam nadzieję, że po Sylwestrze jesteście w jednym kawałku i wszystkie części ciała macie na swoich miejscach 🙂 Trzymajcie się!

Martyna

4 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Jak zwykle zbyt wiele od siebie wymagasz 😛 Uważam, że foty są super i zdania nie zmienię!

    1. Miło mi to słyszeć 🙂

  2. El Burro pisze:

    Mi też się bardzo podoba:)!

Skomentuj

