Zatrzymać świąteczną atmosferę!

Niedawno rozpaczałam, że nie mam czasu na spacery z aparatem. Wybawieniem były dla mnie te wszystkie wolne dni, których nam się ostatnio trochę nagromadziło. W tym roku tak fantastycznie nam się ułożyły Święta, Nowy Rok oraz Trzech Króli (w wersji pierwotnej o mało nie napisałam Wszystkich Świętych), że jak ktoś się dobrze ustawił, to miał prawie tyle samo wolnego co dzieciaki w szkole. Ja nie miałam aż tak dobrze, ale mimo to udało mi się wygospodarować czas na spacer, co stanowiło ogromny sukces. I bardzo, ale to bardzo chciałam zrobić dla Was wypasiony wpis o Bydgoszczy w świątecznej odsłonie. Ale słuchajcie – jak mi palce prawie przymarzły do statywu to stwierdziłam, że to zbyt duże poświęcenie. Tak więc dotlenić to się mocno dotleniłam, ale zdjęć powalających ni ma. Lubię Was, ale nie spieszno mi do amputacji odmrożonych kończyn 😀

Poza tym to wybrałam się na robienie zdjęć jak taka sierota. Poszłam z w połowie naładowaną baterią (z którą mróz i długie naświetlanie szybko się rozprawiły) i brudnym obiektywem. Z tego drugiego nie zdawałam sobie sprawy dopóki nie spróbowałam zrobić zdjęcia na Starym Rynku – latarnie szybko mnie jednak uświadomiły. Także zdjęcia są jakie są 😀

Ale na początek zagadka – starym zwyczajem.

DSC_8276_2_103

Gdzie w Bydgoszczy można znaleźć ten ul? I liście kasztanowca? Na odpowiedz standardowo czekam do kolejnej soboty. Tyle, że tym razem do godziny 17:59. Do tego czasu również wszystkie komentarze dotyczące zagadki będą ukryte.


A teraz przejdźmy do świątecznej Bydgoszczy! Dziś będzie dużo oklepanych i najbardziej obfotografowanych bydgoskich aniołów. Lubię je. Możecie powiedzieć, że są tandetne, ale jak dla mnie nie jest źle. Przynajmniej trochę świątecznie jest.

dwtc_aniolymostowa2

dwtc_aniolymostowa3

Jak Wam mijają pierwsze dni nowego roku? Ja staram się odpoczywać. Choć jeszcze trochę muszę się wysilić, bo Zimowe Wyzwanie u Rudej nadal trwa a ja jestem mocno zapóźniona. Ostatnio czytałam jeden rewelacyjny wpis, który dał mi mocno do myślenia. I stwierdziłam, że nic ponad siły – jak nie dam rady z wyzwaniem, to świat się nie zawali. Ale mimo wszystko chcę spróbować je ukończyć.

dwtc_aniolymostowa

dwtc_aniolymostowabokeh

dwtc_rozmazanyaniol

Przy okazji pochwalę się Wam, bo jeszcze może nie wszyscy widzieli. Odniosłam mały sukces przy okazji Kalendarza Adwentowego Kameralnej. Niezwykle mnie to cieszy, bo zbyt duża ilość nagromadzonych spraw odbiła się echem na jakości moich zdjęć do tego projektu. A mimo to zostałam wyróżniona. Dlatego sprawiło mi to podwójną radość. I dało poczucie, że jednak warto było się trochę zebrać w sobie i wykonać wszystkie 24 fotografie do Kalendarza.

dwtc_spojrzeniewkierunkurynku2

dwtc_spojrzeniewkierunkurynku

dwtc_smugaswiatlamiedzyaniolami

Muszę przyznać, że ostatnio jest… fajnie. Lubię to co robię. Robię to co lubię. I czerpię z tego ogromną satysfakcję. Fakt, jestem zmęczona, ale staram się mimo wszystko cieszyć z tego jak jest i wracając do domu wykrzesać z siebie resztki sił na planowanie, na robienie zdjęć i na różne inne zwykłe czynności.

dwtc_choinanarynku2

dwtc_choinanarynku

dwtc_karocazreniferem

Kurcze no, jest radość 🙂

dwtc_ozdobynadlugiej

dwtc_swietaitramwaj

dwtc_swiateczneozdoby

A co u Was słychać? Jeśli chcecie się ze mną tym podzielić, to zostawcie komentarz 🙂 I oczywiście rozwiążcie zagadkę! Do następnej soboty!

Martyna

5 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Czy jest to kamienica na ul.Wolności 3?

    1. rokita pisze:

      Znaczy się placu Wolności, wkradł się mały chochlik :p

    2. Tak właśnie 😉 Brawo! 🙂

  2. budzu pisze:

    Jak jest radość to najważniejsze^^ anioły może i oklepane, ale przecież nie bez powodu – są śliczne:) a na Twoich zdjęciach to już w ogóle:)
    Podzieliłabym się tym, co u mnie, ale mi niestety nie wychodzi nie padanie na twarz po pracy:p więc tym bardziej podziwiam^^

    1. Tak, zdecydowanie jest radość 🙂

Skomentuj

