Jestem fanką Ridge’a!

Tytuł to taki mój prywatny żarcik – nie bójcie się, nie będzie dziś ani słowa na temat popularnego, mającego wiele tysięcy odcinków, telewizyjnego tasiemca.

A może te polędwiczki zjemy z Ridge’m?

Czasem dla żartów mianem „Ridge” określam… ryż. Tak więc dziś będzie o ryżu.

Tak ostatnio sobie pomyślałam, że te kulinarne wpisy będą miały więcej sensu, jak oprócz zdjęć znajdziecie tutaj również instrukcje, jak wykonać dany deser/ciasto/obiad. Bo co Wam po tym będzie, jak będziecie się tylko ślinić na widok zdjęć 😛

Nie zawsze będę miała możliwość podlinkować przepisy, gdyż zdarza mi się korzystać także z książek kulinarnych, ale tam gdzie się da to dołączę odnośnik.

dwtc_risottozgorgonzollaiseleremnaciowym

(Risotto z gorgonzolą i selerem naciowym)

dwtc_risottozeszpinakiem

(Risotto ze szpinakiem)

Zwykle (pomijam teraz wieczory z kuchnią świata) szukam takich przepisów, aby były proste, szybkie do wykonania i jednocześnie ciekawe. Na szczęście jeszcze nigdy nie trafił mi się bubel.

dwtc_latwykurczakchili

(Ekspresowy kurczak w sosie chilli)

dwtc_indyjskizkuminemnerkowcami

(Indyjski ryż z kuminem i orzechami nerkowca – moje ulubione!)

Jak pewnie łatwo zauważyć – część zdjęć jest sprzed łaaaaaadnych kilku lat 😛 Także wybaczcie 😉

dwtc_sushi

(Sushi)

dwtc_poledwiczkiwsosieserowym

(Polędwiczki w sosie serowym)

Jak dacie mi czas to postaram się również z w miarę systematycznie uzupełniać o linki poprzednie wpisy z kategorii „Kulinarnie”. Odszukanie tych wszystkich przepisów proste nie będzie, bo po przepisaniu do zeszytu (tak, jestem zacofana i wszystkie przepisy mam w jednym zeszycie) usuwam linki z zakładek, ale jak się postaram to większość powinnam odnaleźć.

Martyna

ROZWIĄZANIE ZAGADKI Z ZESZŁEGO TYGODNIA

Ostatnia zagadka takim zainteresowaniem się cieszyła, że szok. Zdjęcie zrobione zostało na ul. Długiej. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że te zagadki nie mają sensu.

3 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Aż wstyd się przyznać, ale przegapiłam zeszłotygodniowy post, ale i tak nie odgadłabym zagadki bo była dość trudna.

      1. rokita pisze:

        No niestety przyznaje bez bicia 😛

Skomentuj

