Share Week, czyli o pożeraczach mojego czasu

Pora na przygnębiający wpis. O trzech takich co ukradli… mój czas. A właściwie wciąż kradną. Bezczelnie.

Czyli pora na pierwszą w moim wykonaniu edycję Share Week. W skrócie chodzi o to, aby mówić wszem i wobec o tych trzech miejscach w sieci, które są naszą największą inspiracją. O tych miejscach, które najbardziej lubimy i cenimy.

Powiem otwarcie – miałam twardy orzech do zgryzienia, albowiem ciężko było mi wybrać tych największych trzech pożeraczy mojego czasu. Nie żeby było ich aż tak wielu. W zakładkach mam zapisane bardzo dużo blogów, które kiedyś śledziłam regularnie. Ostatnio jednak z racji niewielkiej ilości czasu musiałam ograniczyć czytanie blogów tylko do tych największych perełek, pozostałe natomiast przeglądam od czasu do czasu. Samo to było już ogromnym wyzwaniem, ale wybranie tylko trzech do mojego pierwszego Share Week’a to wprost hardcore.

Moich poleceń nie chcę w żaden sposób hierarchizować – każde z nich jest wyjątkowe na swój sposób, tak więc kolejność będzie zupełnie przypadkowa.


(banner: Andrzej Tucholski, Share Week 2015)

Moje Wypieki – kto nie zna Doroty? Lepiej się nie przyznawać 😛 Mój absolutny faworyt w dziedzinie kulinarnej. Dorota kradnie mi mnóstwo czasu, winna jest również temu, że przybywa mi tu i ówdzie 😉 Jedyne miejsce w sieci z kategorii kulinarnych, gdzie zawsze znajdę przepis na każdą okazję. I bez okazji również, niestety. Praktycznie zawsze się udaje, zawsze wychodzi smakowicie, a przepisów jest tyle, że do końca życia można by piec i nigdy nic nie powtórzyć. Oprócz przepisów znaleźć można tam różne porady i wskazówki dotyczące pieczenia. No i te fotografie ❤ To właśnie one są najbardziej winne temu, że tak często coś piekę. Marzę o tym, aby robić takie zdjęcia.

Kameralna – Doroty zdominowały mój Share Week. Kameralna Dorota ujmuje mnie wieloma kwestiami. Prostotą wyglądu bloga, jakością fotografii i treści. I niesamowitym podejściem do czytelników. Blogów traktujących o fotografii czy blogosferze można w sieci znaleźć mnóstwo. Ale mogę śmiało zaryzykować stwierdzenie, że tylko kameralne  wpisy w tych kategoriach trafiają do mnie w 100% i są dla mnie przydatne. Zwykle na lajfstajlowych blogach omijam treści modowe, ale Dorota także tymi wpisami potrafi mnie zainteresować. Oddaj mi mój czas, kobieto! 😉

Po długiej walce z myślami „ten… a może ten? Nie, tamten!” w końcu się zdecydowałam i trzecią propozycją będzie…
whiteeyedhusky – znajdziecie tutaj piękne fotografie natury oraz zwierząt. I oczywiście szereg porad foto. Po prostu patrzę na zdjęcia i się zachwycam. Stosunkowo późno odnalazłam tego bloga i zastanawiałam się, gdzie też ja zabłądziłam w internetach, że tyle czasu mi zajęło odkrycie tego miejsca. Teraz to już nie jest istotne – znalazłam, znam i lubię. I Wam też polecam! 🙂


Tak się prezentuje wytypowana przeze mnie trójka do akcji Share Week. Ale pożerających mój czas miejsc w sieci jest wiele. Początkowo zamysł miałam inny, ale w końcu postanowiłam, że na potrzeby Share Week wybiorę tylko trzy blogi, natomiast w przyszłości przygotuję wpisy o kilku innych zakamarkach w sieci (polskich i zagranicznych), w których lubię się zaszywać i w których znajdziecie naprawdę wartościowe treści z różnych dziedzin (choć pewnie głównie z fotografii :P). Ot taki kompromis. Jesteście zainteresowani?

Żywię ogromną nadzieję, iż żaden autor wymieniony tu przeze mnie nie poczuł się urażony określeniem „pożeracz mojego czasu”. Choć może mieć to wydźwięk pejoratywny, to chyba jednak w tym przypadku tak nie jest, nieprawdaż? 🙂

Jeśli ktoś z Was chciałby przyłączyć się do akcji, do czego oczywiście zachęcam, to odsyłam do pomysłodawcy projektu, aby zapoznać się z zasadami. Podzielcie się Waszymi inspiracjami! A jeśli nie prowadzicie swoich blogów/vlogów i nie macie gdzie zrobić podsumowania Share Week, to chociaż podzielcie się w komentarzach! 🙂

Martyna

2 Comments Add yours

  1. Jak czytam takie słowa o moim blogu to czuje się jakbym wygrała los na loterii! Dziękuję bardzo 🙂 ❤

    1. Najlepsze jest to, że nie masz za co dziękować. W pełni zasłużyłaś sobie na to 😉

Skomentuj

