Życzenia się spełniają #3: Schody raz jeszcze

Architektura nie jest moją mocną stroną. Mogę patrzeć na budynek, może mi się podobać, nawet bardzo. Ale za nic w świecie nie potrafię zrobić mu zdjęcia. Mogę mieć nawet pomysł na to zdjęcie, ale ono i tak nie wyjdzie. Często takie zdjęcia giną w odmętach mojego kompa, nierzadko w ogóle nie poddane obróbce.

Ale nie jestem pewna, czy przypadkiem od budynków jeszcze gorsze nie są… schody.

Na tak zwariowany pomysł aby fotografować schody sama bym nie wpadła. Ktoś mnie poprosił, więc cóż począć? Nie mam wyboru.

dwtc_schodyogrodbotaniczny

(Ogród Botaniczny – Bydgoszcz)

Schody to jakaś makabra. Początkowo nawet zastanawiałam się jak się mogą w ogóle komuś podobać. Z czasem się nawet okazały całkiem przyjemne. Ale jak mam im zrobić zdjęcie, to chyba wolałabym czytać „Lalkę” Prusa… Czego oczywiście nie znoszę.

dwtc_schodydowiezycisnien

dwtc_sladylapnaschodach

(Schody prowadzące do ul. Filareckiej, do Wieży Ciśnień w Bydgoszczy)

Wcześniej w ogóle nie zwracałam uwagi na schody. Teraz spacerując wypatruję różnych stopni, schodków, podejść i staram się robić im jakieś ciekawe ujęcia, ale wychodzi jak wychodzi…

dwtc_schodyexploseum

dwtc_schodywruinachwxploseum

(Schody w Exploseum – Bydgoszcz)

Jeden plus, że mimo ciągłych porażek w kwestii zdjeć architektury i schodów, w dalszym ciągu się staram, kombinuję i raczej nie odpuszczam okazji do zrobienia zdjęcia.

dwtc_schodywdoliniesmierci

(Schody w Dolinie Śmierci – Fordon)

W sumie… To zdjęcie fordońskich schodów to nawet lubię 🙂

dwtc_schodytwierdzagrodzisko

dwtc_schodytwierdzagoragradowa

(Schody przy Twierdzy na Górze Gradowej – Gdańsk)

Motyw schodów oczywiście będę kontynuować, ale jeśli macie jakiś inny ciekawy temat na wpis, który chcielibyście abym zrealizowała – dajcie znać. Każdą propozycję motywu przewodniego fotografii rozważę 😉

dwtc_schodygornaczescsopotu

dwtc_schodysopot

(Różne schody w Sopocie)

Tyle na dziś. Mam nadzieję, że jesteście usatysfakcjonowani. W przyszłym miesiącu szykuje się kilka ciekawszych wpisów, bo i trzeba będzie podsumować wiosenne wyzwanie (które stoi w miejscu :P) i kulinarny wpis prawdopodobnie będzie zupełnie inny niż zwykle 😉 A jak bardzo dobrze pójdzie to i nadmorskie „2 obiektywy” będą. Postaram się Was trochę w maju porozpieszczać 😉

Martyna

6 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Jupi! Bardzo dziękujemy za rozpieszczanie, już nie mogę doczekać się obiecanych nowości 😉

    1. 🙂 Postaram się zrealizować wszystkie plany na najbliższy miesiąc 😉

  2. budzu pisze:

    Są śliczne^^ Dziękuję^^ Będą nowe tapety:D

      1. budzu pisze:

        Dostałam nowy służbowy telefon i w poszukiwaniu tapety znowu trafiłam na ten wpis – zdjęcia są rewelacyjne 🙂 nie wiem co do mnie tak przemawia w schodach, ale to uchwyciłaś 🙂

        1. Miło słyszeć, że nawet po tak długim czasie od publikacji zdjęcia dalej cieszą czyjeś oko 🙂

Skomentuj

