Dwa spojrzenia na Gdańsk

Dwa obiektywy to jedna z moich ulubionych kategorii. Zaraz obok Podróży. Ogromną przyjemność sprawia mi współpraca z drugą osobą. Seria ta ma tylko jedną wadę. Przy takich sesjach powstaje masa materiału od dwóch osób, którą później muszę obrobić, przejrzeć po kilka razy, powybierać i sparować co się da, poskładać i dopiero wtedy załadować na bloga. Brzmi fajnie i przyjemnie? Bo takie to właśnie jest. Ale nie ulega wątpliwości, że pochłania masę czasu.

Ale i tak ją uwielbiam 🙂

Jak widać tym razem wybór padł na Gdańsk. Początkowo chciałam zrobić od razu odcinek o całym Trójmieście, ale szybko zdałam sobie sprawę, że mnie to przerośnie. W dalszym ciągu jestem w trakcie obrabiania tych grubych setek (a właściwie tysięcy) zdjęć z tego urlopu i zdecydowanie prościej jest mi to obrabiać partiami, gdy akurat któregoś zdjęcia potrzebuję.

Dziś mam dla Was 18 par zdjęć – czyli dużo – a i tak jest jeszcze cała masa, która chciałam tu zawrzeć. Ale się nie dało. Fizycznie. Byłby tasiemiec.

Dlatego też będą 3 wpisy w kategorii „Dwa obiektywy” – osobno o Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Dla mnie to duże ułatwienie, a dla Was więcej wpisów i więcej zdjęć 🙂 Czy to nie cudowne rozwiązanie? ❤

1

dwtc_2OGdansk2

Zdjęcia robione w tym samym momencie z górki spotterskiej przy lotnisku w Gdańsku. To pierwsze zdjęcie na którym jestem, które publikuję na blogu. Fotogeniczna jestem, nie?😆

2

dwtc_2OGdansk1

Nie mam pojęcia do czego dziś wykorzystywany jest ten budynek i czy w ogóle jest użytkowany, ale bardzo mi się podoba. Mojemu Towarzyszowi również ☺️

3

dwtc_2OGdansk4

Byłam wiele razy w Gdańsku ale dopiero tym razem zapuściliśmy się w trochę inne rejony niż zazwyczaj. Tu np. zatrzymaliśmy się wchodząc na Górę Gradową.

4

dwtc_2OGdansk5

Kolejne widoczki w drodze…

5

dwtc_2OGdansk3

A na szczycie góry krzyż. Gdyby tylko ta kamera nie szpeciła…

6

dwtc_2OGdansk6

7

dwtc_2OGdansk7

Góra Gradowa to idealny punkt widokowy. Nie mówię, że z wieży Kościoła Mariackiego jest zły widok, wręcz przeciwnie. Ale Góra Gradowa jest poza ścisłym centrum miasta, więc stamtąd ma się szerszy ogląd na świat ☺️

8

dwtc_2OGdansk8

Schodząc z Góry mija się twierdzę. Jej mury z chęcią pozowały nam do zdjęć.

9

dwtc_2OGdansk9

Kościół św. Katarzyny. Przed laty został dość poważnie zniszczony przez pożar. W środku wygląda masakrycznie…

10

dwtc_2OGdansk10

Moje ulubione zestawienie ❤️

11

dwtc_2OGdansk11

Zboczyliśmy trochę ze znanej trasy i znaleźliśmy uroczą wąską uliczkę.

12

dwtc_2OGdansk12

A tu jest… Pijalnia czekolady!!!!! ☕️

13

dwtc_2OGdansk13

14

dwtc_2OGdansk14

Ulica Mariacka. Moja ulubiona gdańska uliczka. Na każdym kroku można kupić bursztyn. Albo moherowe swetry 😜

15

dwtc_2OGdansk18

I najbardziej oklepany symbol miasta. Każdy zawsze musi zrobić sobie z nim zdjęcie. Nie rozumiem fenomenu tegoż dziada. Żeby go ten ptak obsrał!😤

16

dwtc_2OGdansk17

17

dwtc_2OGdansk15

Bulwary nad Motławą. Idealne miejsce na spacery. Na środku tej wysepki straszą ruiny, ale mam nadzieję, że z czasem się to zmieni. Fajne miejsce w centrum i aż się prosi o porządne zagospodarowanie terenu. Spacery w tym miejscu mi się nie nudzą, szczególnie w wyjątkowym towarzystwie.

18

dwtc_2OGdansk16

Lubię to ostatnie zestawienie. Jedno z lepszych z tego wpisu. Moim zdaniem oczywiście.

A Wy co uważacie o tej edycji 2 obiektywów? Bardzo lubię tę kategorię, ale trudno jest zgrać się z drugą osobą, aby móc się wybrać razem w to samo miejsce. Niemniej jednak będę się starać częściej wrzucać wpisy do tego działu.

Lubicie 2 obiektywy?

Martyna

6 Comments Add yours

  1. El Burro pisze:

    Lubimy:)

  2. rokita pisze:

    Lubimy, bardzo lubimy 😉

  3. budzu pisze:

    Zdecydowanie lubimy:p

    1. To fantastycznie! 🙂

Skomentuj

