Bydgoszcz w wodnym towarzystwie

Bydgoszcz od zawsze związana jest z wodą. Brda, Wisła, Kanał Bydgoski… Dlatego też przyszedł czas i tutaj trochę tej wodzie miejsca i czasu poświęcić 🙂

dwtc_zmostowwkierunkumariny

dwtc_zmostowsolidarnosci

Uwielbiam to, że nasze miasto jest właściwie przyklejone do rzeki.

dwtc_zmennicywkierunkuopery

dwtc_farawsrodgalezi

dwtc_ztamkinaopere

Tak się nawet teraz zaczęłam zastanawiać, że w większości tych miast świata, które mi się najbardziej podobają, życie kręci się właśnie wokół wody.

dwtc_bulwaryprzyzeglarskiej

dwtc_mostykolejowenabrdzie

dwtc_mostykolejoweprzyzeglarskiej

Czekam aż otworzą linię tramwaju wodnego „Szlakiem Śluz” bo chętnie raz jeszcze bym się przepłynęła i zrobiłabym trochę zdjęć Bydgoszczy z poziomu wody.

dwtc_zeglarska

dwtc_trochedzikszebulwarynadbrda

I tak jak setki razy przejeżdżałam tędy samochodem, tak pierwszy raz dopiero wybraliśmy się tutaj pieszo. Nie miałam świadomości, że takie zielone tereny tutaj są 🙂 No może trochę za bardzo obrośnięte, ale fajne 🙂

dwtc_stawprzyzeglarskiej

dwtc_obrosnietystawprzyzeglarskiej

dwtc_sciezkanadbrda

Tyle na dziś. Zagadki nie ma bo i tak nie próbujecie odgadywać. Mam nadzieję, że nie siedzicie w domu tylko aktywnie wykorzystujecie dobrą pogodę, np. spacerując i odkrywając nowe zakątki waszych miast 🙂

Martyna

2 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    O nawet mój most się załapał na zdjęcie 🙂

    1. Twój? Masz swój most w Bydgoszczy?! WOW 😀

Skomentuj

