Makaron wcale nie na uszy

Potrawy z makaronem. Są proste, szybkie w przygotowaniu. Czy jest ktoś kto nie lubi makaronów?

Chyba nie.

Dziś podrzucam kilka prostych i pysznych przepisów na potrawy z makaronem 🙂

dwtc_zwedzonymlososiemirukola

(Makaron z wędzonym łososiem i rukolą)

dwtc_razowyzpestoavokadoiseleremnaciowym

(Makaron z pesto, awokado i selerem naciowym)

Ta potrawa jest moją ulubioną z tych wszystkich dziś przedstawionych. Pierwszy raz przygotowując ją spróbowałam „sosu” i stwierdziłam, że niezbyt dobre. I dopiero wtedy przekonałam się na własnej skórze jak wiele zmienia nawet bardzo mała ilość soli w potrawach. Wiem, że sól jest nie do końca zdrowa, ale nawet niewielka ilość zmienia smak potrawy. A właściwie go wydobywa. Więc jeśli w przepisie jest sól to nie warto jej pomijać.

dwtc_zapiekankawarzywnazmakaronem

(Zapiekanka warzywna z makaronem od Kameralnej)

Jak tylko Dorota zamieściła na swoim blogu ten przepis to od razu mnie urzekł 🙂 Pyszne i proste – warto spróbować! 🙂

dwtc_soszseraplesniowegobrokulowimigdalow

 (Makaron w sosie z sera pleśniowego z brokułami i migdałami)

dwtc_pomidorkiricottaparmezanibazylia

(Makaron z pomidorkami, ricottą, parmezanem i bazylią)

A Wy macie jakieś swoje ulubione przepisy z makaronem w roli głównej? Jeśli tak to podrzućcie – chętnie coś wypróbuję 🙂

Martyna

PS. Wybaczcie jakość zdjęć – większość z nich jest sprzed kilku lat 🙂 Od tego czasu zaznajomiłam się choć trochę z podstawami fotografii kulinarnej, a że nie miałam okazji zrobić tym potrawom zdjęć raz jeszcze – stąd wyszperane te starocie 🙂

Skomentuj

