Z sentymentem patrząc na Sopot

Mam sentyment do Sopotu. I co z tego, że w sezonie tłoczno. Co z tego, że molo stare i oklepane. I horrendalnie drogie. Co z tego, że po n-tej już wizycie może być nudno do obrzygania. Uwielbiam Sopot. Mam do niego sentyment.

Dlatego też kolejny już wpis z serii „Dwa obiektywy – dwa spojrzenia” będzie właśnie o Sopocie. Jest on też trochę inny, ponieważ podniosłam sobie poprzeczkę i mocno zawężyłam kadr przyczepiając do puszki 50 mm (i to był mój pierwszy kontakt z tym szkłem), co w połączeniu z niekiedy bardzo wąskimi uliczkami Sopotu było nie lada wyzwaniem 🙂

Przez część naszego pobytu w Sopocie pogoda była – delikatnie mówiąc – pod psem. Stąd też na zdjęciach szaro i buro. Przeżyjecie?

1.

dwtc_2OSopot1_1

2.

dwtc_2OSopot2_1

Pierwsze nieporadne próby okiełznania nowego szkła.

3.

dwtc_2OSopot3_1

Spacer po Monciaku zaliczony. Ale szczerze mówiąc wolimy zapuszczać się wgłąb wąskich uliczek, trochę dalej od zatłoczonej głównej arterii.

4.

dwtc_2OSopot4_1

Dopiero zagłębiwszy się w boczne uliczki można odnaleźć takie leciwe cudeńka 😊

5.

dwtc_2OSopot5_1

Główny plac z którego już tylko rzut beretem na molo…

6.

dwtc_2OSopot6_1

Taki przystojniak świeci gołą klatą😆

7.

dwtc_2OSopot7_1

8.

dwtc_2OSopot8_1

9.

dwtc_2OSopot9_1

A to widok z latarni. Jakość jest jaka jest, gdyż zdjęcia robione są przez szybę. A po zejściu dostaliśmy certyfikat „zdobycia” latarni 😝

10.

dwtc_2OSopot10_1

Rzut oka na molo z różnych perspektyw.

11.

dwtc_2OSopot11_1

12.

dwtc_2OSopot12_1

Ten dyptyk jest z dedykacją dla pewnej Osoby 😂

13.

dwtc_2OSopot13_1

Dwa różne spojrzenia na marinę… Ktoś chyba nie do końca był zainteresowany mariną 😝

14.

dwtc_2OSopot14_1

Kolejne cudeńka odnalezione trochę dalej od Mońciaku.

15.

dwtc_2OSopot15_1

16.

dwtc_2OSopot16_1

17.

dwtc_2OSopot17_1

A to zupełnie zaskakujące odkrycie. Pl. Rybaków. Byłam już nie raz w Sopocie, ale w życiu nie słyszałam o tym miejscu. Bardzo kameralny, cichy placyk. Żywej duszy nie uświadczysz. Każdemu odwiedzającymi Sopot polecam odnaleźć ten zaciszny placyk. Nie będziecie żałować ❤️

18.

dwtc_2OSopot18_1

19.

dwtc_2OSopot19_1

Górny taras Sopotu. Kolejne miejsce, o którego istnieniu nie mieliśmy pojęcia. Ta wizyta w Sopocie była bardzo odkrywcza.

20.

dwtc_2OSopot20_1

To by było na tyle. Dużo zdjęć wyszło, stąd to opóźnienie w publikacji. Ale mam nadzieje, że jesteście usatysfakcjonowani ☺️

Bo jesteście, prawda?

Martyna

12 Comments Add yours

  1. haniako pisze:

    Sopot zawsze piękny! 🙂

  2. monika pisze:

    fajnie to wymyśliłaś z tymi dwoma spojrzeniami, muszę też kogoś namówić na taką zabawę

    1. To wcale nie jest taka „zabawa” jak się może wydawać. Szczególnie przy dużej ilości materiału do obrobienia i wybrania z tego tak do 20 par zdjęć. Ale cieszę się, że się podoba 🙂

  3. rokita pisze:

    Bardzo. Bardzo usatysfakcjonowani i bardzo podoba 😀 Wpisy z serii „dwa obiektywy” zawsze wprawiają mnie w osłupienie i napawają mnie zdumieniem, jak bardzo inaczej, odmiennie można pokazać te same rzeczy! To, obok Bydgoszczy i zagadek, mój ulubiony dział na tym blogu. I to się nazywa sztuka przez duże S!

    1. Jak się cieszę, że chociaż jeden pomysł na serię wpisów wypalił i dodatkowo został dobrze przyjęty! 🙂

  4. Paulaart18 pisze:

    Świetna relacja 🙂 Zapraszam na : https://paulaart18.wordpress.com/

    1. Dziękuję. A ja zapraszam do zapoznania się z „Kwestiami porządkowymi” – odsyłam do góry strony, tam jest takie kółeczko z trybikiem, po rozwinięciu którego pojawi się krótka instrukcja.

      1. Paulaart18 pisze:

        Nie dziékujé 🙂 W swiecie panuje follow za follow, ale ok 🙂

        1. W czyim świecie? Nie w moim. I w blogowym raczej też spamowanie linkami nie jest mile widziane. Lepiej zostawić wartościowy komentarz czym zachęcisz kogoś do odwiedzenia swojego bloga dużo bardziej, niż spamowaniem linkami 🙂 Taka dobra rada, na przyszłość.

          1. Paulaart18 pisze:

            W angielskim 🙂 Never mind, have a nice day 🙂

            1. A, widzisz. Bo ja żyję w polskim świecie. Tobie również miłego dnia.

Skomentuj

