Nocą wszystko wygląda inaczej

Światło i cień. Zdają się być całkiem dobraną parą, gdyż często można spotkać ich razem. Czasem płatają figle, czasem uprzykrzają życie, ale niekiedy potrafią razem stworzyć niesamowite rzeczy. Tak, to bardzo po nich widać – lubią ze sobą przebywać i cieszą się swoją wzajemną obecnością. Za dnia potrafią naprawdę interesujące rzeczy zdziałać, ale nocą… Nocą wszystko wygląda inaczej.

 dwtc_wiezaratuszowa

(Ratusz na Rynku Staromiejskim)

dwtc_koperniknoca

(Mikołaj Kopernik)

Dziś jak widać druga część z nocnego wypadu do Torunia. Mnóstwo ludzi kręciło się w ścisłym centrum miasta więc momentami ciężko było robić zdjęcia. Oczywiście bez wątpienia można było również liczyć na różne komentarze „wesołych” i niezwykle dowcipnych przechodniów…

dwtc_dworartusa

(Dwór Artusa w Toruniu)

dwtc_teatrtorunski

(Teatr im. Horzycy)

dwtc_ciemnauliczka

Mimo że nie chodzę sama, to zwykle podczas takich wypraw mam oczy dookoła głowy. Pod osłoną nocy przechadzając się z całym osprzętem i niekiedy spędzając w różnych miejscach dłuuuuuugie minuty naświetlania, wcale nie czuję się najpewniej.

dwtc_zulicyswietegojakuba

(Przy ul. św. Jakuba)

dwtc_lampkiwsierpniudwtc_lampkichoinkowelatem

(Lampki świąteczne w środku lata?!)

Bardzo prawdopodobne, że gdy ten wpis publikuje się na blogu ja już mam kolejną porcję nocnego materiału z zupełnie innego miejsca… 🙂

dwtc_misiowymural

dwtc_panoramatoruniazzarzeki

dwtc_widoknatorunzdrugiegobrzegu

(Panorama Torunia z punktu widokowego po drugiej stronie Wisły)

dwtc_mostprzezwisle

dwtc_mostwtoruniu

(Most przez rzekę)

Tak się prezentuje Toruń nocą 🙂 Jeśli chcecie zobaczyć jak fajnie wygląda Bydgoszcz pod osłoną nocy to odsyłam do starego wpisu. Toruń istotnie wygląda ładnie, ale nie ma szans przebić mojej ukochanej Bydgoszczy ❤

Przypominam, że jestem tak trochę bardziej offline i mogę mieć opóźnienia w moderacji i innych takich 🙂

Martyna

2 Comments Add yours

  1. monika pisze:

    Bokeh!! poczułam święta 🙂 zaraz do dyskontów wjadą Mikołaje 🙂

    1. Dynie i inne idiotyczne halloweenowe rzeczy już widziałam, więc Mikołaje pewnie wkrótce też się pojawią…

Skomentuj

