Zielona Bydgoszcz: Odnowiony Park Kochanowskiego

Myślę, że śmiało mogę powiedzieć, że Bydgoszcz jest zielonym miastem. Mamy dużo parków i innych zielonych terenów. Ostatnio wybrałam się na spacer do świeżo otwartego Parku Kochanowskiego, który w ostatnim czasie został poddany rewitalizacji.

dwtc_parkkochanowskiego1

dwtc_parkkochanowskiego2

Pogoda do zdjęć była średnia, ponieważ było upalnie i słońce bardzo mocno świeciło, a to jak wiadomo nie sprzyja. Poza tym w parku było mnóstwo ludzi i musiałam uzbroić się w cierpliwość i trochę czekać, aż uda mi się złapać kadr bez przechodniów.

dwtc_kurpinskiwparkukochanowskiego1

dwtc_kurpinskiwparkukochanowskiego2

Co mi się baaaaardzo spodobało to fakt, że powstał mega wypasiony plac zabaw dla dzieciaków. Nie, żebym planowała z niego osobiście korzystać 😛 Ale fajnie, że jest takie miejsce dla dzieciaków, trochę inne niż zwykłe osiedlowe place. Oprócz standardowych rzeczy, są również mini trampoliny, muzyczne instrumenty itp. atrakcje 🙂 Oby tylko zaraz jakaś banda zdziczałych orangutanów tego nie zdemolowała…

dwtc_placzabawparkkochanowskiego

dwtc_parkkochanowskiego3

W tym parku urzęduje też starsza siostra naszej Łuczniczki Novej spod Opery. W porównaniu do młodszej przyjmuje trochę mniej finezyjną pozę strzelecką, ale może to kwestia wieku 😛

dwtc_staraluczniczkaparkkochanowskiego1

dwtc_staraluczniczkaparkkochanowskiego2

dwtc_staraluczniczkaparkkochanowskiego3

dwtc_staraluczniczkaparkkochanowskiego4

Byliście już w odnowionym parku? Podoba się Wam? Dajcie znać w komentarzach 🙂

Jest to już drugi wpis z serii Zielona Bydgoszcz. Jeśli nie widzieliście poprzedniego to zapraszam!

Martyna

3 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Tak, byliśmy zaciągnęłam, i to dosłownie, tam mojego chrześniaka. Młody marudził calutką drogę, ale gdy tylko zobaczył plac zabaw zapytał ” Możemy tu chwile zostać?” 😀 Park jest teraz przepiękny, jednak jeżeli chodzi o plac zabaw to bardziej spodobał nam się ten na bulwarach naprzeciwko opery.

    1. Przez chwilę zastanawiałam się jaki plac zabaw jest na przeciwko opery, ale w końcu zajarzyłam 🙂

  2. Emilia Skucińska pisze:

    Jeszcze tam nie doszłam

    Treść zakwalifikowano jako SPAM

Skomentuj

