Nie ma rady – jesień idzie

Czasem mi się już nie chce. Tak po prostu. Jestem zmęczona i nie mam ochoty. Pisać. Fotografować.

Jak tak patrzę na mojego bloga to pierwsze, co mi przychodzi do głowy to „you’re doing it wrong”. Tak więc pora coś zmienić. Tak, żeby nie było, ja to widzę. Ale doszłam do takiego punktu, że chwilowo nie widzę drogi, którą powinnam pójść, aby moje blogowanie zmienić na lepsze. Mam mnóstwo myśli, które nie chcą złożyć się w całość. Myślę, dumam. Jak do czegoś dojdę, to dam znać. A tymczasem skupię się na fotografiach, bo to też ostatnio u mnie leży. Rude jesienne wyzwanie porzucone w kącie kwili i kwiczy (mam zrobione jedno zdjęcie!).

Trzeba się ruszyć. Trzeba coś zmienić.

Na dziś Sielanka i okolice.

dwtc_sielanka3

dwtc_sielanka2

dwtc_sielanka

dwtc_vilo2

dwtc_vilo

dwtc_terenyprzyvilo

dwtc_terenyobokvilo

dwtc_mikolajkopernikvilo

dwtc_kopernikprzyvilo

dwtc_drzewoprzyvilo

Martyna

 

6 Comments Add yours

  1. haniako pisze:

    Zmiany są dobrze, przemyśl wszystko na spokojnie 🙂 moje wyzwanie też średnio idzie, ale na szczęście jest jeszcze czas 🙂 Spokojnie dasz radę wszystko sfotografować! 🙂 Jestem bardzo ciekawa całego zestawienia w Twoim wydaniu.

    1. Ja sobie obiecałam po raz kolejny przed rozpoczęciem wyzwania, że nie zostawię go na ostatnią chwilę. Mając w pamięci szaleńcze próby wykrzesania morza kreatywności na tydzień przed końcem wyzwać, obiecałam sobie, że nigdy więcejdo tego nie dopuszczę. Yhy. Znów jest tak samo. Tyle tylko, że z wyzwania na wyzwanie mam coraz mniej pomysłów. Czyli poprzeczka coraz wyżej a ja utknęłam. Ale dam radę, kto jak nie ja!? 😉

      1. haniako pisze:

        Ale to chyba jest do 12 listopada? Do tego jeszcze trochę czasu! Mi też często trudno znaleźć pomysł, ale bardzo mi zależy, żeby skończyć to wyzwanie. Damy radę!

        1. Damy radę, damy! 🙂

  2. Monika pisze:

    Ja się pochwalę, mi zostało 6 zadań do wykonania. Jestem w szoku jak to szybko ogarnęłam.

    1. No to pozazdrościć 🙂 Czekam na podsumowanie 🙂

Skomentuj

