Ciasteczek nigdy za wiele

Dziś znów pora na rozpieszczanie Łasuchów. Ciastek w sklepikach i marketach można znaleźć bez liku. Są naprawdę dobre, ale jeśli się zagłębić w skład to już tak dobrze nie jest. I choć będą nie wiadomo jak pyszne, to nigdy w smaku nie przebiją tych robionych własnoręcznie. Domowe zawsze pachną lepiej, smakują lepiej (choć nie zawsze lepiej wyglądają 🙂 ) i co najważniejsze – wiemy, co mają w składzie.

Tym razem mam dla Was kilka kolejnych sprawdzonych przepisów. Jak prawie zawsze pochodzą one ze strony Doroty – Moje Wypieki.

dwtc_razoweowsianezczekolada

(Razowe z czekoladą)

dwtc_pelnoziarnistezbakaliami

(Pełnoziarniste ciastka z bakaliami)

dwtc_ciasteczkapodwojnieczekoladowe

(Czekoladowe na maślance)

Te czekoladowe na maślance robicie na własną odpowiedzialność. Jak zjecie je potem wszystkie sami to nie do mnie pretensje, że się w spodnie/sukienki nie mieścicie 😛

dwtc_ciastkarudolfy

(Kruche renifery)

dwtc_7_jakslodko

(Najlepsze imbirowe ciastka świata)

I na koniec imbirowe. Aktualnie chyba moje ulubione ciacha. Dzięki imbirowi właśnie mają bardzo fajny, lekko ostry smak, a przy tym są bardzo słodkie. Robiłam je w ramach eksperymentu i nie przewidywałam, że staną się numerem jeden!

Próbowaliście któryś z tych przepisów? Jeśli nie to spróbujcie (najlepiej wszystkie!) i dajcie znać w komentarzach czy Wam również zasmakowały tak bardzo jak mi 😉

Martyna

 

4 Comments Add yours

  1. asia_k pisze:

    O! Piekłam imbirowe parę lat temu i faktycznie wyszły super! Pamiętam, że goździki rozgniatałam nożem, a poczęstowani mnie pytali, czy dodawałam do nich pieprz i dlaczego smakują, jakbym jednak dodała 🙂

    1. O pieprzu bym akurat nie pomyślała ale faktycznie potrafią być dość ostre 😉

  2. Monika pisze:

    Piekłam 3x w swoim życiu i 3x coś poszło nie tak, nawet spierniczyłam ciasto z pudełka 😀 Nie mam ręki do wypieków, a przepis na czekoladowe podsunę mojej mamie 🙂

    1. Warto podsunąć komu się da, bo są naprawdę pyszne! Też kiedyś z wypiekami było mi nie po drodze ale wystarczyło trochę praktyki 😉

Skomentuj

