Co zobaczyć i gdzie dobrze zjeść w Bydgoszczy…

… i innych zakątkach Polski i świata

14 dziewczyn, 12 miast, 1 wspólny projekt. I 474625420930576341 godzin pisania, czytania, poprawek, czytania, poprawek, czytania, poprawek, czytania…

Mniej więcej w okolicach minionej wiosny wspominałam, że pracuję nad czymś ciekawym. Dziś z ogromną radością mogę się wreszcie tym z Wami podzielić. Przedstawiam Wam drugą edycję „Przewodnika blogerów po ich miastach”, którą miałam przyjemność współtworzyć. Bierzcie i korzystajcie!

Gdzieś kiedyś przypadkiem natknęłam się na jego pierwszą część. Już „wydaną”. Pobrałam, przejrzałam i przeszłam nad tym do porządku dziennego. Wiem, niechlubne zachowanie w stosunku do tak fajnego blogerskiego projektu.

Jakiś czas później w tych samych odmętach internetów mój Rodziciel odkrył ten przewodnik, zawołał mnie i zapytał, czemu tam nie ma Bydgoszczy?! A no cholera nie wiedziałam.

Napisz do tej dziewczyny, że chcesz opisać Bydgoszcz a na pewno będzie zainteresowana wypuszczeniem drugiej części.

Jasne, jasne – sobie pomyślałam. Ale z czasem doszłam do wniosku, że co mi szkodzi. Napisałam do „tej dziewczyny” maila, czy może coś ten tego, a tu się okazało, że silna grupa blogerek już pracuje nad drugą edycją, ale mogę się jeszcze przyłączyć. I się przyłączyłam 🙂 I wpadłam po uszy!

Dzięki temu dziś mogę wraz z pozostałymi dziewczynami podzielić się z Wami tą fajną nowiną. Jest nowy przewodnik. Bardzo fajny 🙂

Trochę czasu nam zeszło. Myślę, że chyba każda z nas się już kręciła niecierpliwie na krześle w oczekiwaniu, kiedy pozostałe dziewczyny skończą pracę nad swoją częścią. Z drugiej strony jednak na pewno każda z nas zdawała sobie sprawę, że są sprawy ważne i ważniejsze: śluby, przygotowania do ślubów, magisterki, projekty, prace i inne takie.

Dziś, wraz z pozostałymi dziewczynami, cieszę się, że pomimo natłoku codziennych spraw przewodnik może w końcu ujrzeć światło dzienne! Niech Wam służy!

„Przewodnik blogerów po ich miastach” jest dość… subiektywny. I chyba w tym tkwi jego największy urok. Każda z nas opowiada w nim o miejscach, w które chętnie by Cię zaprowadziła aby dobrze zjeść, rozerwać się czy odpocząć.  Mam nadzieję, że taka forma przewodnika przypadnie Tobie do gustu!

Wraz z:

mamy nadzieję zobaczyć się z Tobą na kawie/ciachu/pogaduchach w Szczecinie, Sopocie, Gdańsku, Malborku, Bydgoszczy, Poznaniu, Łodzi, Opolu, Bielsku-Białej, Strasbourgu, Paryżu i Barcelonie.

Zapraszam Cię do lektury Przewodnika z nadzieją, że zaciekawi Cię on i zmotywuje do odwiedzenia prezentowanych w nim polskich i europejskich miast. A jeśli dzięki niemu odwiedzisz Bydgoszcz – będzie mi bardzo miło. Naprawdę 🙂

pdf

W tym miejscu też chciałabym podziękować wszystkim dziewczynom. W szczególności jednak Marysi, za ogarnięcie tego „bałaganu” i koordynowanie całą robotą! Marysiu – jesteś wielka!

Na koniec chciałabym prosić, abyście udostępniali ten post dalej. Doceńcie w ten sposób pracę całej naszej ekipy. Niech nasz Przewodnik dotrze do jak największej liczby osób! Nigdy nie wiadomo kiedy komu może się przydać, c’nie? 🙂

Martyna

PS. Zainteresowanych pierwszą edycją przewodnika odsyłam do żonymodnej 🙂

Reklamy

12 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Do przetestowania przy pierwszej okazji:D

  2. Monika pisze:

    Gratuluję! Pobrałam i do snu poczytam.

    1. Miłej lektury! Mam nadzieję, że nie będzie usypiaczem! 🙂

  3. haniako pisze:

    Dziewczyny, jesteście super! Ekstra, że się przełamałaś i napisałaś 🙂

    1. O ja też się cieszę 🙂 Gdybym się nie przełamała to dziś bym siedziała w kącie i patrzyła, jaki fajny projekt dziewczyny wypuściły. A tak? Przynajmniej mogę dzielić tę radość z nimi 🙂

      1. haniako pisze:

        Dokładnie! Przewodnik wygląda naprawdę super, ściągnęłam go i mam nadzieję skorzystać nie raz 🙂

        1. No i to rozumiem! Zapraszam do Bydgoszczy! Ale do innych miast z przewodnika również 🙂

  4. rokita pisze:

    Szaleństwo! Czyste szaleństwo, a jednak wyszło rewelacyjnie! Naprawdę! Wielki szacun dla Was dziewczyn że udało się Wam to tak zgrabnie ogarnąć 🙂 BRAWA!!!

    1. 😉 Ale wcale tak zgrabnie nie szło 🙂 Trochę pracy było, ale efekt chyba zadowalający 😛

  5. Ale dobrze, że napisałaś, jeszcze po drodze smaczną kawę wypiłyśmy! Cieszę się, że w końcu się udało! Dzięki! 🙂

    1. I ja dziękuję! Za to, że ogarnęłaś ten cały „bajzel” mając dużo ważniejsze i dużo bardziej interesujące sprawy na głowie 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s