Wiewiór atakuje

Ostatnio mam dobre wspomnienia z Warszawą. A do dobrych wspomnień wraca się chętnie, tak więc dziś znów trochę stolicy. W zieleni.

dwtc_zielonowwilanowie

dwtc_palmiarniaprzypalacu

dwtc_slonecznikiwilanow

dwtc_palacwwilanowie2

Lubię parkowe klimaty. Cisza, spokój. Można się wyłączyć, w spokoju poczytać. Pomyśleć. Warszawa ma trochę parków i to bardzo rozległych. Całe szczęście Bydgoszcz na brak terenów zielonych również narzekać nie może 😉

dwtc_przejsciewilanow

dwtc_lodziewparkuwilanowskim

dwtc_lodziewilanow

Wilanów mnie zauroczył. Bywam w Warszawie kilka razy w roku ale do parku przy Pałacu w Wilanowie dotarłam stosunkowo niedawno. Jest uroczy.

dwtc_zielonomiwwilanowie

dwtc_stawywwilanowie

dwtc_stawwparkuwwilanowie

dwtc_palacwwilanowie

dwtc_fontannawparkuwilanowskim

Natomiast Łazienki to dobre miejsce dla chcących poobserwować wiewiórki. Jest ich tam mnóstwo, są nawet nieźle oswojone i nic sobie nie robią z błysków fleszy.

dwtc_wiewiorwparku

dwtc_zabawnewiewiory

dwtc_wiewiorgrzebiewziemi

dwtc_omomnomorzeszek

Ostatnie zdjęcie jest niestety nietrafione. Swoją drogą głupie uczucie, kiedy myślisz, że masz wiewiórę na celowniku ogniskowej 100 mm, a w rzeczywistości masz 20 mm i za moment ugryzie Cię zniecierpliwiony, szarżujący wiewiór.

dwtc_wiewioratakuje

W ostatniej chwili uciekłam. I dlatego nie trafiłam z ostrością. Może to i dobrze… 🙂

Martyna

4 Comments Add yours

  1. Monika pisze:

    Alejka w parku trochę jak z tajemniczego ogrodu 🙂

    1. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie czytałam Tajemniczego Ogrodu, a film widziałam tylko w kawałkach 😀 Ale obciach. Ale żeby nie było, że nie czytam książek – czytam, czytam i mam zamiar wprowadzić na bloga cykl mini-recenzji książek, które uważam, że warto przeczytać 🙂

      1. rokita pisze:

        To koniecznie nadrabiaj zaległości bo film ma przecudnej urody klimat 🙂

        1. Chyba faktycznie muszę, tym bardziej, że dobra aktorka tam gra 🙂

Skomentuj

