Miłe wspomnienie jesieni

Nie wiem jak u Was, ale u mnie dziś było przed południem słonecznie. Można było przez chwilę zapomnieć, że zima za pasem. Nie usłyszawszy ani pół nuty „Last Christmas” można było nawet zapomnieć, że już grudzień i zaraz Święta.

Rozpoczynam odganianie zimy jesiennymi obrazami z Bydgoszczy. Nie żebym lubiła jesień, ale mając w perspektywie zimę (i mawiajo, że srogą) to wybieram mniejsze zło. Święta jak najbardziej lubię. Ale bez mroźnej aury za oknem. Zimo, a kysz!

dwtc_jesiennadbrda

dwtc_jesiennabrda

Nad Brdą nie ma zimy.

dwtc_jesienzjestrudo_#23wyostrzonetlo_tekolory

W Parku Witosa też nie.

dwtc_bazylikazzajesiennychlisci

dwtc_bazylikazadrzewami

Przy Bazylice ani śladu 🙂

dwtc_szymanowskiegozzalistkow2

dwtc_szymanowskiegozzalistkow

dwtc_jesiennaulicaszymanowskiego

Za Bazyliką również.

dwtc_naweyssenhoffatezjesien

Na pl. Weyssenhoffa jesień.

dwtc_zamoyskiegoopanowalajesien

dwtc_takietamzlustremulicznym

I dalej również zimy brak. I niech tak kurcze już zostanie. Do wiosny!

Martyna

10 Comments Add yours

  1. Monika pisze:

    U mnie pod koniec listopada spadł śnieg, poleżał dwa dni i wsiąknął na szczęście. Lubię śnieg, ale w umiarze, wtedy kiedy mogę bez przeszkód jechać samochodem do pracy czy na zakupy, bez żadnego ślizgania się po ulicy czy zakopywania się w zaspach.

    1. Ja nie lubię zimy bo jest zimno a ja jestem straszny zmarźlak. Dlatego z dwojga złego wolę jesień 🙂

      1. rokita pisze:

        Ale zima przecież tak pięknie wygląda! Kiedy spada śnieg mam Narnie za oknem ❤

        1. Narnie-Srarnie. Latanie na szufli i przerzucanie ton śniegu nie należy do moich ulubionych zajęć 😛

  2. Emilia Skucińska pisze:

    Pięknie uchwyciłam moją ukochaną Bydgoszcz

    Treść zakwalifikowana jako SPAM.

    1. Jako że jesteś tu nowa przypomnę tutaj kwestie porządkowe. Miejsce na komentarze jest po to, aby powiedzieć coś konstruktywnego na temat danego wpisu, nie natomiast po to, aby się reklamować i zostawiać linki do swoich blogów. Bo jest to niegrzeczne i w takie linki w ogóle nie klikam, traktując je jako spam. A spam z reguły się usuwa. Jeśli komentarz będzie ciekawy to sam mnie zachęci do odwiedzenia Twojego bloga, naprawdę. Tak więc proszę Cię o nie spamowanie.

      1. Emilia Skucińska pisze:

        Bloguję od 2007 i reklamowanie jest rzecz jasna kulrtularna, trzeba się reklamować bo inaczej się nie znajdzie czytelników . Teraz weszła moda na spam , ja nie uznaje spamu

        1. W ogóle reklamować się Tobie nie bronię. Ale nie w ten sposób. Nie do tego służą komentarze do wpisów na blogu.

          1. Emilia Skucińska pisze:

            to wybacz ,ale mam inne zdanie na ten temat. Kiedyś nie była takirgo słowa jak spam , nikt nie krzyczał , weszła jakaś za przeproszeniem głupia zabawa

            1. Skończyłam dyskusję. Naprawdę.

Skomentuj

