Koniec rozpusty!

Zegar tyka. Dni uciekają jeden po drugim. Tak, nadeszła pora, aby zakończyć rozpustę i zadbać o linię.

A tyle ekstra przepisów czeka!!! Życie.

Jeśli nie musicie – jak ja – utrzymać linii to podrzucam kilka kolejnych, sprawdzonych przepisów.

dwtc_polsernikpolbrowniezmalinami

(Sernikobrownie z malinami od Kwestia Smaku)

dwtc_krucheciastoztruskawkami

(Kruche ciasto z truskawkami od Kwestia Smaku)

Internet to istna kopalnia przepisów. Niestety moje wybitne zdolności sprawiają, że potrafię ponieść sromotną klęskę mając przed nosem nawet najprostszy przepis. Dlatego doświadczenie nauczyło mnie, aby korzystać ze sprawdzonych stron. Na szczęście propozycji jest tam mnóstwo, więc spokojnie mogę wybierać bez obaw, że zacznę się w końcu powtarzać (choć i to tragedią nie jest, gdyż zdecydowana większość słodkości jest tak dobra, że warto powtórzyć 😛 ). Czytajcie, ogladajcie i wybierzcie coś dla siebie.

dwtc_tortczekoladowymoooocno

(Tort czekoladowy z owocami z Moje Wypieki)

Pyszny tort. Na bazie… majonezu. Tak, już wyobrażam sobie Waszą reakcję. I uwierzcie mi, że początkowo moja nie różniła się od reakcji większości z Was. Ale zastanówcie się czym tak naprawdę jest majonez? Jajkami i tłuszczem w głównej mierze. A dodawszy majonez nie dodajemy już ani jednego, ani drugiego. I naprawdę w smaku w ogóle tego nie czuć. Robiłam ten tort już dwa razy i dopiero po spróbowaniu i wychwalaniu go pod niebiosa zradzałam ten nietypowy składnik. Nie muszę mówić, że nikt go nie wyczuł? 😉 Polecam spróbować, gdyż jest niezwykle prosty w przygotowaniu, bardzo efektowny i smakuje nieziemsko 😉

dwtc_crumble

(Crumble)

Crumble nie linkuję bo to jest tak proste, że nie trzeba korzystać z przepisu. Wrzucasz owoce (mrożone lub świeże, raczej nie ma znaczenia), zasypujesz kruszonką i voila!

I jak tam – znaleźliście coś dla siebie? 😉

Martyna

2 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Oj jakie pyszności, aż ślinka leci!

    1. No to szybciutko biegnij upiec coś dobrego 🙂

Skomentuj

