Niedoceniony Poznań

I pomyśleć, że kiedyś tak bardzo nie lubiłam tego miasta…

Zupełnie nie rozumiem dlaczego.

Była opcja studiowania w Poznaniu, ale tak bardzo nie lubiłam tego miasta, że dokonałam innego wyboru.

Oczywiście z perspektywy czasu ani trochę nie żałuję tej decyzji, bo dzięki temu rozpoczęła się moja długa przygoda z tańcem, mam mega przyjaciół i poznałam Towarzysza 😉

dwtc_ratuszzkoziolkaminarynku

dwtc_ratusznarynkuwpoznaniu

dwtc_poznanryneknoca

(Ratusz na rynku w Poznaniu)

dwtc_neptunnarynkuwpoznaniu

dwtc_poznanzbocznejuliczki

dwtc_kolorowekamieniczkipoznan

Jednak studiowanie w innym mieście nie przeszkodziło mi w odbywaniu wizytacji w Poznaniu, w efekcie czego bardzo się z Poznaniem polubiliśmy i mamy mnóstwo fajnych wspólnych wspomnień 😉

dwtc_kosciolswstanislawawpoznaniu

(Kościół św. Stanisława)

dwtc_teatrwielkipoznan

(Teatr Wielki w Poznaniu)

dwtc_alejkawparkupoznan

dwtc_zamekcesarskiwpoznaniu

(Zamek Cesarski)

dwtc_budynekuniwersytetywpoznaniu

(Jeden z wielu budynków Uniwersytetu Adama Mickiewicza)

dwtc_poznannadwarta

Kto wie, być może dlatego właśnie się polubiliśmy, ponieważ bywam tam od czasu do czasu. Być może gdybym mieszkała na stałe w Poznaniu to nic by się z tej relacji nie rozwinęło, może tyle rzeczy by mnie wkurzało, że podobnie jak mieszkająca tam przyjaciółka zastanawiałabym się, czy tak naprawdę lubię coś w tym mieście czy nie.

dwtc_nadbrzegiemwarty

dwtc_nabrzegurzekiwpoznaniu

(Nad brzegiem Warty)

Jedno jest jednak pewne. Patrząc ile tam bywałam – mam zdecydowanie zbyt mało zdjęć Poznania!

Pora to zmienić!

Martyna

8 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Lubiony czy nie – Poznań zaprasza 😀

    1. Spoko, spoko. Wprosimy się 😉

  2. ElBurro pisze:

    Jestem chętny na wspólne fotografowanie Poznania:)

    1. To ekstra. Wystarczy dograć termin i można śmigać! 🙂

  3. Wolves On Road pisze:

    Piękne kolory w Poznaniu 🙂

  4. Antos'z pisze:

    A ja uwielbiam Poznań! Kazdą wizytę miło wspominałem

    1. Ja już też bardzo lubię 😉

Skomentuj

