Foto wyzwanie 2016 – styczeń

Wyzwanie fotograficzne. Na totalnym spontanie!

Jakiś czas temu na facebooku Natalia założyła grupę dedykowaną miłośnikom fotografii. Zwie się ona Fotograficzną Grupą Wsparcia. Oprócz mnóstwa porad i ekipy życzliwych ludzi można znaleźć tam wiele fajnych zdjęć autorstwa członków tej grupy. Jeśli interesujesz się fotografią to koniecznie zasil szeregi tej grupy 😉

W każdym razie przechodząc do sedna. Od poczatku roku trwa tam również fotograficzne wyzwanie, coś na wzór Projektu 52. Jako że z braku czasu ostatnio nie chwytam za aparat postanowiłam na zupełnym luzie przyłączyć się do tego wyzwania. Zdaję sobie sprawę, że wykazuję objawy jakbym była niespełna rozumu, bo nie mam czasu a biorę udział w wyzwaniu. Otóż tym razem przyłączam się do wyzwania na totalnym luzie, tzn. jeśli dam radę to pykam zdjecie telefonem czy czymkolwiek co mam pod ręką. Bez żadnej spiny, że muszę wykonać wyzwanie w 100%. Co dam radę to robię. A ponieważ grupa jest zamknięta i dopóki nie jest się jej członkiem to nie można zobaczyć zdjęć, postanowiłam na koniec miesiąca publikować post ze zdjęciami do tych zadań, które udało mi się zrobić.

Nie traktuję tego jako wyzwanie, a raczej odskocznię, dlatego zdjęcia mogą być mało finezyjne i różnej jakości. Chodzi mi raczej o to, aby mieć w ogóle styczność z fotografią pomimo całego zabiegania.

Mam nadzieję, że takie spontaniczne wyzwanie publikowane w postaci comiesięcznego zestawienia przypadnie Wam do gustu 😉

Enjoy!

#1 Z BLISKA

dwtc_wyzwanieFGW_#1zbliska

#2 ZMIANY

dwtc_wyzwanieFGW_#2zmiany

#3 ZWIERZYNIEC

dwtc_wyzwanieFGW_#3zwierzyniec

#4 PRZYJACIEL

dwtc_wyzwanieFGW_#4przyjaciel

Martyna

4 Comments Add yours

  1. Monika pisze:

    Wiesz, że i ja o takim miesięcznym podsumowaniu pomyślałam

    1. To na co czekasz? 😉

  2. budzu pisze:

    ‚Zmiany’ jest cudowne *.*

Skomentuj

