Mały update dla stęsknionych

Dawno się nie słyszeliśmy tak konkretniej. Dlatego przychodzę z małym updatem.

Chyba stęskniłam się trochę za Wami. Obecnie w sumie to odpoczywam. Właściwie to nie mam innego wyjścia, sytuacja mnie do tego zmusiła. Dzięki ostatnim wydarzeniom uczę się, że nie zawsze wszystko musi być zrobione na gwizdek i w 100%. Jeśli ma się to odbyć kosztem snu, zdrowia itd., to warto czasem oduścić część planów na dany dzień. Tak więc załatwiam najważniejsze sprawy i staram się odpoczywać choć trochę.

dwtc_zasluzonyrelaks

Fizjo musiałam odstawić na bok, bo doszłam do takiego momentu, że było tylko gorzej niż lepiej. Każdy kolejny dzień ćwiczeń przynosił tylko wiecej bólu niż pożytku. Trafiłam teraz pod inne dobre skrzydła i myślę, że powoli znaleźliśmy przyczynę i walczymy inaczej. Trochę żartuję, że na razie mogę sobie z moją babcią piątkę przybić i turlać się razem z nią na spacery, bo moje pokolenie to mi raczej… ucieka. Ale mam nadzieję, że w końcu idzie do przodu. Nie chcę się nadmiernie cieszyć, ale jestem dobrej myśli.

Zła wiadomość jest taka, że nie będzie jednak tych comiesięcznych wpisów z wyzwaniem fotograficznym. Wszystko przez to, że wyzwanie to w dotychczasowej formie upadło, a przy nowej odsłonie wpisy takie nie mają najmniejszego sensu.

Natomiast jest i dobra wieść – powoli tworzy się inny wpis. Ale to na luzie. Mogę jedynie zrobić mały sneak peek, czego możecie się spodziewać:

dwtc_nockatramwajowanawyscigowej

Powoli zostaje nam ostatnia prosta do wywrócenia życia na lewą stronę. Staram się dopinać szczegóły na ostatni guzik ale jeszcze trochę nam zostało. Sssssso excited 😀

W social mediach trochę zamilkłam, ale coś mi mówi, że w najbliższy weekend na Insta zrobi się ruch 😉

dwtc_marszalkowskazpalacemwtle

Trzymajcie się!

Martyna

2 Comments Add yours

  1. T. pisze:

    No!!! Nareszcie! Jak można pozwolić innym tak długo czekać!

    1. 😀 czasem warto trochę potęsknić 😉 wtedy docenia się bardziej 😉

Skomentuj

