Szybki spacer po Gdańsku

Ostatnią sobotę spędziliśmy w Gdańsku. Z tej okazji i tutaj zawita Gdańsk 🙂

Lato na chwilę wróciło, zapewniając nam świetną pogodę w ostatni weekend wakacji. Ale nie ma tak dobrze – nie jechaliśmy nad morze na leżing, plażing, smażing, tylko odbyć dwa spotkania.

Jedno prywatne, rodzinne, o którym rozpisywać się nie będę. Drugie natomiast – blogowe 🙂 Kiedy prawie półtora temu pierwszy raz przełamałam się i pojechałam na pierwsze spotkanie z inną blogerką, stwierdziłam, że to nawet fajne jest. A wręcz bardzo fajne. I od tego czasu zdążyłam już poznać kilka osób. Wczoraj do tego grona dołączyła gdynianka z krwi i kości – Haniako. Hania jest młodą, niezwykle pozytywną i uśmiechniętą dziewczyną, którą lubię śledzić na Insta, bo ma interesujący styl. W sumie miałam wobec niej pewne niecne zamiary, ale o nich dowiecie się w przyszłości. Ale nie bójcie się o nic, przystała na nie z radością 🙂

Nie planuję się dziś rozpisywać, gdyż się we znaki daje mi jakieś wredne przeziębienie, które pojawia się i znika. Dziś znów kłuje mnie swoim pazurem. Wredota jedna. No.

Paczcie lepiej na Gdańsk, bo fajny jest.

(Powiększając zdjęcia naprawdę nie krzywdzisz małych króliczków)


Kilka rzutów okiem na miasto z Góry Gradowej:

dwtc_zurawiestoczniowegdansk

dwtc_zurawiestocznigdanskiej

(Stoczniowe klimaty)

dwtc_rzutokanagdansk

dwtc_gdanskzgorygradowej

Spacerkiem przez miasto…

dwtc_spacerujacprzezgdansk

dwtc_kanalikwgdansku

dwtc_kosciolswbrygidygdansk

(Kościół św. Brygidy)

dwtc_wygladamzzaswbrygidy

dwtc_skwerheweliuszagdansk

(Skwer Heweliusza)

dwtc_nadkanalemwgdansku

… i tzw. Główne Miasto…:

dwtc_spaceremprzezdlugitarggdansk

(ul. Długa)

dwtc_mariackagdansk

(ul. Mariacka)

… kończąc nad Motławą 🙂

dwtc_zsoldkiemwtlegdansk

dwtc_nadmotlawawgdansku

dwtc_zabudowaniadlugiegopobrzezagdansk

dwtc_nadmotlawagdansk

dwtc_przystanjachtowagdansk

Gdańsk ma coś takiego w sobie, że lubię tu wracać. Myślę, że macza w tym palce m.in. morze 🙂

Martyna

8 Comments Add yours

  1. Haniako pisze:

    Taki słoneczny Gdańsk, a dzisiaj deszczowa niedziela… Cieszę się, że dołączyłam do grona Twoich blogowych Pokemonów ❤ 😀

    1. Grono blogowych Pokemonów nie brzmi najlepiej 😛 ale też się cieszę, że miałam okazję Cie poznać 😉

  2. monika pisze:

    W Gdańsku nigdy nie byłam, jakoś sobie tak upodobałam malusie miejscowości nadmorskie, niby mniej tłoczne, ale nie w sezonie 🙂

    1. A ja bardzo lubię Gdańsk 🙂 ma coś w sobie co mnie przyciąga.

  3. Uwielbiam Gdańsk, staram się go systematycznie odwiedzać 🙂 Super fotorelacja 🙂

    1. A dziękuję. A tak w ogóle witam na blogu i zapraszam częściej 🙂

      1. Na pewno będę często wpadać 🙂

Skomentuj

