Podsumowanie Jesiennego Wyzwania z Jest Rudo 2016

Dziś mogę śmiało powiedzieć „Jestem zwycięzcą!”. Po rocznej przerwie dołączyłam znów do wyzwania fotograficznego, które wykonałam w całości mimo deficytu czasu i straty podstawowego obiektywu. Choć nie wszystkie moje zdjęcia mnie satysfakcjonują, to jestem mega szczęśliwa, że mogę dziś powiedzieć Wam „wykonałam wszystkie zadania!”.

Ale zacznijmy od początku… 15 zdjęć, 1.5 miesiąca, 1 wspólny element… czyli Jesienne Wyzwanie Fotograficzne z Jest Rudo. Tym razem zadań było trochę mniej, jednak była dodatkowa trudność – wszystkie zdjęcia miał łączyć jakiś wspólny element.

Od razu założyłam, że tym elementem będą kasztany. Jednak nie mając gotowych pomysłów przed sobą nie przewidziałam, że niekiedy ciężko będzie je na zdjęciu wpleść. Koniec końców jakoś się udało 🙂

jestrudo-300

Nadszedł ten dzień, kiedy trzeba się podzielić efektami pracy. Hope you like it!


Wspólny element: kasztany.

#1 Moje miejsce

Ostatnio moje miejsce jest przed komputerem. Nadrabiam zaległości w zdjęciach. I obrabiam kasztany.


#2 Czułości

dwtc_jesiennewyzwanie2016_2czulosci

Z czułością wspominam tą chwilę.


#3 Zjem cię

dwtc_jesiennewyzwanie2016_3zjemcie

Kanapka z kasztanami. Awangarda w kuchni.


#4 Drobny szczegół

dwtc_jesiennewyzwanie2016_4drobnyszczegol

Taki tam drobny… kasztan 🙂


#5 Wyjątkowe

dwtc_jesiennewyzwanie2016_5wyjatkowe

Obrączki nasze. Wyjątkowe. Wyjątkowo wśród kasztanów.


#6 Tak pachnie jesień

dwtc_jesiennewyzwanie2016_6takpachniejesien

Gorącą czekoladą z marshmallows. I kasztanami.


#7 Vintage

dwtc_jesiennewyzwanie2016_7vintage

Najgorszy temat wyzwania. Ale znalazłam w domu vintage spinki ślubne, vintage samochód i vintage kasztany.


#8 Tylko rano

dwtc_jesiennewyzwanie2016_8tylkorano

Tylko rano jadam owsiankę z kasztanami.


#9 Ulubione

dwtc_jesiennewyzwanie2016_9ulubione

Moje ulubione kolory lakierów do malowania… kasztanów 😀


#10 Ja i ty

dwtc_jesiennewyzwanie2016_10jaity

Tylko ja i Ty. I jest OKasztan.


#11 Atrybuty jesieni

dwtc_jesiennewyzwanie2016_11atrybutyjesieni

Moje atrybuty jesieni – kocyk, książka i herbata. Z kasztanów oczywiście.


#12 Noszę

dwtc_jesiennewyzwanie2016_12nosze

Noszę kasztany.


#13 Najważniejsze

dwtc_jesiennewyzwanie2016_13najwazniejsze

Najważniejsze wspomnienia. Kasztanowe.


#14 W dłoniach

dwtc_jesiennewyzwanie2016_14wdloniach

Kasztanów całe dłonie.


#15 Gadżet

dwtc_jesiennewyzwanie2016_15gadzet

Kubek-sowa – idealny gadżet na jesienne kasztanowe herbatki.


Co Wy na to?

Jesień jest trudnym czasem na wyzwania. Szybko robi się ciemno i myślę, że znacznej części uczestników pozostawały weekendy na zabawę z fotografowaniem. U mnie przynajmniej tak było. Do tego nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności akurat teraz wyeliminowany z gry został mój podstawowy obiektyw a walka wąską stałką była – delikatnie mówiąc – upierdliwa. Generalnie w ostatnich miesiącach elektronika wszelaka wypięła się na mnie czterema literami, dlatego tym bardziej jestem szczęśliwa i zadowolona z tego co tu dziś prezentuję. A co!

Ale to nie wszystko. Wiecie jaki jest największy sukces tego wyzwania? W końcu przeszłam na RAWy! Sama nie wiem czemu tak długo z tym zwlekałam.

To już kolejne kreatywne wyzwanie fotograficzne, w którym brałam udział. Jeśli nie widzieliście poprzednich to podrzucam linki:

  1. Jesień z Jest Rudo – podsumowanie fotograficznego wyzwania (2015).
  2. Wiosna z Rudą – podsumowanie fotograficznego wyzwania (2015).
  3. Zimowe wyzwanie fotograficzne – podsumowanie kreatywnego wyzwania (2014).
  4. Kalendarz Adwentowy – podsumowanie kameralnego wyzwania (2014).
  5. Projekt 52 – podsumowanie wymagającego wyzwania (2014).
  6. Być kobietą – podsumowanie kreatywnego wyzwania (2014).

Martyna

16 Comments Add yours

  1. monika pisze:

    Drobny szczegół – pomysłowe, poza tym fajny masz styl 🙂 oraz zajebiste kubeczki 🙂 pozdrawiam

    1. Miło słyszeć 🙂 Dzięki!

  2. Haniako pisze:

    Ale ekstra to zrobiłaś 🙂 Nie mogłam się doczekać i opłacało się poczekać ❤ Brawo za pomysł z tymi kasztanami, całość wyszła bardzo spójnie. Jedyne co to smutek, że tak się wyświetlają zdjęcia – ale od czego jest otwieranie obrazu w nowej karcie, polecam- jakość x100 🙂 Najbardziej podoba mi się Gadżet, Ja i Ty i Drobny Szczegół. Nie mogę się nadziwić, jak uzyskałaś efekt odbicia kasztana w szkle aparatu!

    1. I ja się nie złamałam, żeby opublikować wcześniej 🙂

  3. budzu pisze:

    Ale Ci to super wyszło!!! 🙂 Rewelacja ^^ nawet nie umiem zadecydować co mi się podoba najbardziej (poza kubkiem z sową xp)

    1. No kubek z Sową to nie ma opcji, żeby Ci się nie podobał 😉

  4. rokita pisze:

    Oj ja też mam problem żeby wybrać najlepsze, szykuj się jak tylko ogarnę się z teorią przyjdę na korepetycje 😀 Swoją droga podoba mi się nowa odsłona bloga nie wiem, czy już Ci to mówiłam, jeśli nie to właśnie to robię.

    1. Dobrze wiedzieć, że zmiany są na lepsze 😉 i że zdjęcia się podobają 😉 starałam się jak mogłam!

  5. muglova pisze:

    O! Jest i moje ulubione zestawienie, na instagramie śledziłam, co rusz to nowe klatki z kasztanami w roli głównej! Świetny pomysł, a zdjęcia w których drugie skrzypce grają kubki, no cóż mogę powiedzieć… najlepsze! 😀

    1. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ czy muszę coś więcej dodawać? 🙂

  6. andorinha91 pisze:

    super zdjecia! bardzo pomyslowe te z lakierami i z pierscionkiem 😉

    1. Dzięki! Do tych z lakierami podchodziłam dwa razy. Za pierwszym razem efekt końcowy w ogóle mnie nie zadowolił i musiałam na nowo robić 🙂

  7. Fajne pomysły! U mnie też było kakałko z piankami 😉

    1. U mnie to gorąca czekolada ^^ dobra rzecz na jesienne wieczory *omnomnomnom*

  8. Natalia pisze:

    Czułości mnie rozczuliły ❤️ Fajny kasztanowy motyw! Żałuję, że nie odważyłam się na to wyzwanie 😦

    1. 🙂 Początkowo był plan, aby w „czułości” w pudełku od pierścionka był sam kasztan, ale stwierdziłam, że to raczej po „chamstwo” a nie „czułości” podejdzie 😀 Osobiście nie chciałabym w takim momencie się rozczarować, że to wcale nie pierścionek a kasztan 😀

Skomentuj

