Gdynia na dwa sposoby

Jak to dobrze czasem spojrzeć na coś z dwóch stron…

Najwyższy czas odświeżyć trochę zaniedbaną ostatnio kategorię „2 obiektywy”.

Podczas zbierania materiałów do Hankowego przewodniczka po Gdyni udało nam się zrobić trochę klatek do dzisiejszego wpisu 🙂 Proszę wybaczyć jeśli czasem na moich zdjęciach ostrość lekko uciekła. Myślałam, że mój Nikodem należy do nielotów, jak kura, dopóki nie zobaczyłam jak z gracją leci ze schodów. W wyniku swoich wyczynów przetrącił sobie silnik AF, co się dopiero w Gdyni zaczęło objawiać.

Dobra wiadomość natomiast jest taka, że mój Hubby złapał fotograficznego bakcyla, więc może uda nam się choć trochę częściej publikować wpisy w tej kategorii.

OK, let’s go!

1.

Wyjątkowo odmiana – tym razem mój Hubby skupił się na szczególe, a ja na ogóle 🙂

2.


3.

Muszę przyznać, że ten kadr ze zniczem ma coś w sobie. Aż mi trochę głupio, że sama o tym nie pomyślałam 🙂

4.


5.


6.


7.


8.


Zdjęcia robione z tego samego miejsca!

9.


10.


Podglądamy pana przy pracy.

11.


12.


Moje ulubione zestawienie! Oboje robiliśmy sobie nawzajem zdjęcie i jednocześnie oboje mamy zdjęcie klifów w Orłowie ♡


To już trzeci wpis z kategorii „2 obiektywy” dotyczący Trójmiasta. Wcześniej ukazały się:

  1. Dwa spojrzenia na Gdańsk.
  2. Z sentymentem patrząc na Sopot.

Jeśli podobają Wam się takie zestawienia to zachęcam do obejrzenia całej kategorii. Znajdziecie tam również Wrocław, Toskanię, Licheń i zamki krzyżackie.

Martyna

5 Comments Add yours

  1. Ciekawe ujęcie miasta. Z Trójmiasta to najmniej zobaczyłam Gdynię, jednak Orłowo ze swoim molo, klifem i zielonym terenem bardzo mnie ujęło 🙂
    P.S. Śnieżek rozpraszał przy oglądaniu zdjęć 🙂

    1. Haha, ten śnieżek automatycznie się włącza co roku, muszę pogrzebać w ustawieniach 😉 cieszę się, że zestawienie się podoba. Orłowo mnie oczarowało od pierwszej wizyty i bardzo chętnie tam zawsze wracam. Ogólnie bardzo lubię Trójmiasto, ale z całej trójki najmniej właśnie znam chyba Gdynię. Trochę się to ostatnio zmieniło dzięki Haniako, ale nadal mam wiele do odkrycia 🙂

  2. foodróże pisze:

    Ani w przewodniku, ani tu nie doszukałem się zdjęć, więc chyba ominęliście jedno z ciekawszych miejsc w Orłowie – zaraz obok mola jest ruina sanatorium, chyba nawet bardziej fotogeniczna i klimatyczna niż klify. Jeśli kiedyś będziecie tu wracać to polecam;) Szczególnie, że znowu krążą ploty o jakimś inwestorze, więc nie wiadomo jak długo jeszcze postoi.

    No i w ogóle pomysł na podwójne spojrzenie świetny! Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli kiedyś z lubą skorzystamy?

    1. Nic nie ominęliśmy 🙂 Nie publikuję tutaj wszystkich zdjęć, które zostają zrobione, bo jest tego niekiedy zwyczajnie zbyt dużo. Brak tutaj sanatorium wynika raczej z tego, że jakoś niespecjalnie jaram się takimi ruinami. A te konkretnie w moim prywatnym odczuciu są dość… szpetne i zdecydowanie bardziej wolę klify. I może to dobrze, że krąży jakiś inwestor. Ale co ja się tam znam 🙂
      A co do podwójnego spojrzenia. Na moim blogu jest cała taka specjalna kategoria „Dwa obiektywy – dwa spojrzenia”. Tworząc tą serię miałam dwa cele. Po pierwsze stworzyć coś w miarę unikatowego na blogu, coś co będzie choć trochę moim znakiem rozpoznawczym. Po drugie pokazać jak bardzo różnią się spojrzenia dwóch osób na to samo miejsce. Zamysł był taki, żeby w miarę możliwości kolejne wpisy robić przy współpracy różnych osób, ale w dzisiejszym zabieganym świecie ciężko się zgrać. Dlatego ostatnimi czasy dzielnie ze mną współpracuje mój Hubby 🙂 Chcesz się kiedyś przysłużyć do jakiegoś takiego wpisu? Ja zawsze chętna na blogerskie spotkanie czy to przy kawie, czy z aparatem w terenie 🙂

      1. foodróże pisze:

        A z chęcią 🙂 to teraz tylko doszkolić się w robieniu zdjęć na tyle, żeby nie było wstydu się gościnnie pokazać i można działać.

        A sanatorium nocą – klimacik pierwsza klasa. Ale wiadomo, co kto lubi.

Skomentuj

