Wrocławska paleta barw

Tak jak obiecałam dzisiejszy wpis jest przede wszystkim dla tych, którzy po ostatnim „szarym” Wrocławiu nie do końca uwierzyli, że to miasto jest piękne. I kolorowe. Tym razem przygotowałam dla Was wrocławską paletę barw.

ZIELONY

Zaczynam od zielonego, bo to mój ulubiony kolor 🙂 Wrocław jest niezwykle zielonym miastem, co bardzo mi się podoba ❤

(Muzeum Narodowe we Wrocławiu)

(Ogród Japoński)

(Nad rzeką)

ŻÓŁTY

(Dworzec Główny we Wrocławiu)

(Wieża Matematyczna Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego)

(Uniwersytet Wrocławski)

(Krasnal lodożerca 🙂 )

NIEBIESKI

(Przy Hali Stulecia)

(Nad rzeką)

(Widok z Wieży Matematycznej)

(Rynek nocą – widok z naszego stale otwartego okna 🙂 )

CZERWONY

Kolor czerwony, czy też ceglasty, jest chyba mimo wszystko dominującym kolorem we Wrocławiu.

(Ossolineum)

(Kościół rektoralny św. Macieja)

(Ostrów Tumski)

(Wrocław z Mostu Pokutnic)

WIELOKOLOROWY

(Rynek wrocławski)

(Plac Solny)

Nawet jedzenie tam mają kolorowe!!! 🙂 Jeśli dotychczas nic Was nie przekonało, że warto odwiedzić Wrocław, to ten argument już na 100% powinien, omnomnom 🙂

Z całego serca polecamy Wrocław my:

Martyna

3 Comments Add yours

  1. Haniako pisze:

    No dobra – muzeum obrośnięte bluszczem skradło moje serce ❤ W ogóle, super pomysł na taką kolorową serię!

    1. Super, że Ci się ten „super pomysł” spodobał! 🙂 Mi w ogóle Wrocław w całości skradł serce i teraz jestem… kobietą bez serca! 😀

  2. Rykoszetka pisze:

    Wszystkie kolory Wrocławia!

Skomentuj

