#100dniszczęścia: dni 6-10

Kolejne 5 dni szczęścia za mną 🙂 Kto nie śledzi mnie na bieżąco na Insta to tutaj ma mały skrót. Zapraszam 🙂

Dzień 6 (13 marca 2017)

Szczęście to mały zwiastun wiosny w te nieprzyjemnie zimne ostatnie podrygi zimy


Dzień 7 (14 marca 2017)

Szczęście to takie drobne gesty na koniec ciężkiego dnia

Mój Hubby to mistrz karteczek. Potrafi wtykać mi takie małe Post It z zabawnym rysunkiem albo miłym słowem w różne, najbardziej niespodziewane miejsca, a ja je później znajduję np. pokrowcu na czytnik e-booków w drodze do pracy. Albo i nie znajduję i po kilku dniach mnie na nie naprowadza 😉


Dzień 8 (15 marca 2017)

Szczęście to wzruszające słowa i pewne żarty, które rozumiemy tylko my ❤


Dzień 9 (16 marca 2017)

Szczęście to uczyć się nowych języków, tak dla przyjemności a nie z przymusu

Nie mam specjalnego drygu do języków. Opanowanie ich wymaga ode mnie dużo pracy oraz przełamania bariery psychologicznej i strachu przed mówieniem. Ale robię co mogę. Actualmente yo trato de aprender español y me siento perdida… pero al mismo tiempo estoy feliz! 🙂 Dziękuję za uwagę ^^


Dzień 10 (17 marca 2017)

Szczęście to wspomnienia, zarówno te w postaci fotografii zamkniętych w albumach, jak i te, które mamy w naszych głowach. Szczęście to mieć masę pięknych wspomnień ❤

Cóż dodać? Uwielbiam zdjęcia, mam ich ogromne ilości i bardzo lubię je oglądać i wracać wspomnieniami do ujętych na nich miejsc i sytuacji 🙂


Tak wyglądały moje kolejne „szczęśliwe” dni. Choć z pozoru wyzwanie może się wydawać bardzo proste, to jednak wcale takie nie jest. Przynajmniej dla mnie. Ale dobrze jest i myślę, że wyzwanie to przyniesie bardzo fajne efekty? A może… przyłączycie się do mnie? 🙂

Martyna

Skomentuj

