#100dniszczęścia: dni 21-25

1/4 wyzwania za mną, a ja już widzę jak czasem ciężko jest odnaleźć szczęśliwe momenty. Smutne to, ale staram się dzięki temu wyzwaniu nad tym pracować. Idzie mi nieźle, ale do ideału daleko. Mam jeszcze 75 dni na to. Dam raaaaaadę 🙂

Dzień 21 (28 marca 2017)

Szczęście to zrobić czasem coś dla siebie. Na przykład pomalować paznokcie

Pomalowanie paznokci to drobiazg, na który rzadko mam czas, ale nawet taki drobiazg potrafi poprawić humor 🙂


Dzień 22 (29 marca 2017)

Szczęście to gdy po deszczu wychodzi słońce


Dzień 23 (30 marca 2017)

Szczęście to krem czekoladowy, który można jeść do woli bez wyrzutów sumienia, bo jest z awokado, banana i daktyli

Uuuuuuuuwielbiam ❤


Dzień 24 (31 marca 2017)

Szczęście to 20,4°C o 18:00 w ostatni dzień marca. Wiosna nas rozpieszcza

Wiosna, wiosna, nananananananaaaa 🙂 Dziś można było się ugotować ❤ Jestem tak wymarznięta po zimie, że z radością przyjęłam tak nagłą zmianę pogody 🙂


Dzień 25 (1 kwietnia 2017)

Szczęście to te małe bąble, które swoim prostym i szczerym podejściem do otaczającego świata potrafią przysporzyć wiele radości

  • To co, buziak?
  • No jasne.

Sama radość ❤


Pewnie zauważyliście, że jakość zdjęć nie powala, ale większość z nich jest robiona przy słabym oświetleniu sztucznym, a aparat w moim telefonie ma jakość tostera, stąd też te szumy i kolory do bani. Ale co tam, w końcu nie o sprzęt tu chodzi 🙂 Hołp ju lajk it ❤

Martyna

6 Comments Add yours

  1. Mnie najbardziej cieszy te 20,4°C! 🙂

      1. Miejmy tylko nadzieję, że taka pogoda zagości u nas na stałe 🙂

        1. Innej opcji nie biorę w ogóle pod uwagę 😀

  2. Natalia pisze:

    Ach, ten projekt to świetna sprawa, wspominam go niezwykle miło…do powtórzenia za jakiś czas!

    1. Warto powtarzać, warto!

Skomentuj

