Ostatnio o tym często marzę

Pewne okoliczności ostatnio sprawiają, że moje marzenia niekiedy stają się dość prozaiczne… Żar się leje z nieba, ludzie paradują po mieście w strojach raczej nadających się na plażę niż na spacer w centrum miasta. A ja snując się po mieście myślę tylko o…

… kawałku cienia.

dwtc_bamintonnadjeziorem

(Grając w badmintona w Pieczyskach)

dwtc_bedacwolsztynie

(Przy Zamku w Olsztynie)

Ekhem, ale nie o takim cieniu myślałam…

dwtc_cienienafilareckiej

dwtc_cienieprzywiezycisnien

(Przy Wieży Ciśnień)

dwtc_nadkanalemprzygwiezdzie

(Nad Kanałem przy Gwieździe)

W zeszły weekend wpadłam na błyskotliwy pomysł i wybrałam się w ten upał robić zdjęcia. Bo ładna pogoda przecież. I pomysł na wpis. I w ogóle ekstra, mega, fantastycznie! Skończyło się na tym, że chodziliśmy od cienia do cienia a zdjęć prawie zero… Nie dało się wytrzymać.

dwtc_nadbrdaprzyzeglarskiej

(W nowo odkrytym parku przy ul. Żeglarskiej)

dwtc_podczasspacerupobulwarz

(Bulwar przy śluzie trapezowej)


Chcecie coś do poczytania? Na pewno chcecie:


Jakby ktoś był zainteresowany to pod zielonym kółkiem z serduszkiem u góry, tam gdzie wszystkie social media są, pojawiło się kolejne medium. Pinterest. Nie wiem co (i czy w ogóle coś) się tam będzie pojawiać, ale musiałam do jednego projektu go założyć więc jest. Zobaczymy, czy się na coś w ogóle nada…

Martyna

4 Komentarze Dodaj własny

  1. rokita pisze:

    mówisz prozaiczne marzenia? W taką pogodę marzenie o cieniu nie jest wcale żadną błahostką :/ Lubię kiedy na dworze nie zieje mrozem, ale bez przesady. Niech te upały się w końcu skończą!

    1. Nie no, mrozów to nie lubię, ale szczerze mówiąc nie obraziłabym się, gdyby było tak o 4 stopnie mniej 🙂

      1. rokita pisze:

        ja również 😉 20 stopni mi w zupełności wystarczy.

        1. No mi 25 stopni 🙂

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.