Dzielenie pomnaża

Matematycy zaraz na mnie naskoczą, że herezje szerzę. „Hola hola młoda damo! Skoro dzielę to nie pomnażam”. A ja wtedy odrzeknę…

dwtc_holaholakolego

„Hola hola, kolego!”. Otóż też jestem umysł ścisły, matematykę ogarniam całkiem nieźle i podstawowe działania nie sprawiają mi trudności.

Dziś jednak nie o matematyce będzie a o…  życiu. Życiu w blogosferze, w internatach.

Zainspirowana i zmotywowana wpisem Natalii z Jestrudo postaram się wrócić do starego, dobrego acz zaniedbanego zwyczaju dzielenia się dobrymi/ciekawymi/ładnymi/inspirującymi treściami przy okazji wpisów w ostatnią sobotę miesiąca.

Bo dzielenie się jest fajne. Dzielenie się pomnaża. Pomnaża wiedzę tego, kto dzięki udostępnieniu zajrzy do wpisu. Pomnaża uciechy dla oczu. Pomnaża dobre maniery i inicjatywy. Pomnaża komuś wejścia na bloga. Pomnaża radość! Pomnaża dobro. A co! Dzielmy (się) i pomnażajmy. Bo to fajne jest! 🙂

Żeby dać dobry przykład to sama zacznę:

Tyle dzielenia na dziś 🙂 Na koniec parę śmiechowych zdjęć 🙂

dwtc_ludkiwdrodze

dwtc_ludkinacamino

dwtc_ludkiwedruja

dwtc_przerwawribadeo

dwtc_ludkowyrelakswribadeo

Nasi towarzysze w wędrówce do Santiago 🙂

Dziś był trochę inny wpis. I planuję wrócić do starego zwyczaju polecania wartościowych treści w ostatnią sobotę miesiąca 🙂 Trzymajcie kciuki, by pamięć o tym mnie nie zawodziła (jak to bywało wcześniej).

Jeśli chcecie to i Wy mi coś polećcie 🙂

Martyna

4 Komentarze Dodaj własny

  1. Monika pisze:

    Popatrz jak trafiłam i sprawiłam Ci prezent 🙂 Kiedy patrzę na ludziki lego banan nie schodzi mi z twarzy 🙂 Nietypowa ta sesyjka 🙂 Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

    1. Dziękuję i wzajemnie – pięknej niedzieli! 🙂

  2. simplifepl pisze:

    Bardzo dziękuję za polecenie 🙂

    1. Bardzo proszę. Dobry tekst to i polecić trzeba 🙂

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.