Przez okno

Czasem bywa tak, że nie mam czasu wyprowadzić mojego aparatu na spacer. Skomle i skowyczy w kącie, a ja nic nie mogę na to zaradzić. Ale niekiedy aby zrobić fajne zdjęcie wcale nie trzeba wychodzić na zewnątrz… Wystarczy wyjrzeć przez okno 🙂

dwtc_zachodnadbydgoszcza

Z okna można upolować naprawdę ciekawe widoki. Oczywiście jeśli nie mieszkasz w skupisku bloków, gdzie wyglądając przez okno zaglądasz… sąsiadom z naprzeciwka do kuchni. Bo i tak bywa.

dwtc_miejskieswiatla

dwtc_kolorowepasmachmur

Natomiast jeśli masz to szczęście i mieszkasz w dobrym miejscu, to i fotografie można zrobić całkiem zacne 🙂

DSC_9841_122_11

Raz nawet poświęciłam się na tyle, że czuwałam z aparatem w oknie w czasie burzy (a zwykle w takiej sytuacji siedzę skulona z głową pod kocem). Ale wyszło z tego właściwie tyle co nic. Efekty poniżej.

dwtc_lapiacburze

dwtc_zlapalampiorun

Chcę jeszcze raz podejść do tematu fotografowania piorunów, bo efekty poprzedniej próby są niezadowalające. Generalnie boję się burzy, ale jak widzę uchwycone pioruny na fotografiach innych to mnie w pewien sposób zachwycają (i zżera zazdrość). Może się kiedyś uda…

dwtc_krwistoczerwoneniebo

DSC_2035_21_11

Niebo o zachodzie słońca nabiera fantastycznych kolorów ❤ Nawet ta czerwień jest naturalna! ❤


Pora znowu Wam coś ciekawego do poczytania podsunąć.

Niecałe 2 miesiące temu miałam przyjemność poznać osobiście Marysię z bloga Żona modna. Lubię tam zaglądać, bo przemawia do mnie prostota i estetyka tego bloga, jak i treści tam poruszane. Dziś odsyłam Was do dwóch jej tekstów. W pierwszym mówi o najprzyjemniejszych zawodach świata. W drugim natomiast podejmuje próbę odczarowania owianych złą sławą nauk przedmałżeńskich 🙂


Ostatnio dużo fantastycznych rzeczy się wokół dzieje. Może ktoś jeszcze nie słyszał, ale jedno z moich zdjęć zostało wyróżnione w podsumowaniu Wyzwania Wiosennego u JestRudo. Zajrzyjcie tam, bo poziom był bardzo wysoki (z wyzwania na wyzwanie poprzeczka jest coraz wyżej!) i naprawdę jest czym ucieszyć oko.

Martyna

4 Komentarze Dodaj własny

  1. BarBór pisze:

    4 zdjęcie jest niesamowite! Przyznam, że możesz oglądać przez okno bardzo zróżnicowaną architekturę (takie moje zboczenie zawodowe trochę) i już takie zestawienie jest zawsze ciekawe do fotografowania! 🙂

    1. 🙂 Też lubię to zdjęcie 🙂 Chociaż pierwsze chyba jeszcze bardziej 🙂

  2. krystiand pisze:

    Można prosić o powtórkę pierwszego kadru tylko w dzień? Mógłby być fajny baner na skyscrapercity 🙂
    Może być na maila lub w prywatnej wiadomości na forum.

    1. Ale że jak? Rozumiem, że bez tego słońca za wieża kościoła, tak? Bo wschodzącego słońca w tym miejscu nie złapię 🙂 Postaram się, ale generalnie wbrew pozorom to nie jest mój codzienny widok z okna, więc jak kiedyś będę tam w ciągu dnia i będę miała aparat to postaram się zrobić 🙂 Jeszcze przejrzę dotychczas zrobione zdjęcia, ale raczej stamtąd mieć nie będę 🙂

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.